Friday, August 14

caM sakAi



huh! penat giler..
pening paler, migrain , nak muntah
bukan aku ngandong ok.
sbb blog nie, penyakit aku datang..

giler tak?
nak wat blog,, aku kner spent sampai 2 hari
tanpa di ganggu (di opis lah) kat umah aku mana ada tenet.
aku bukan kaya pon, nak pasang tenet..
lagipon kat opis ada..
biler lagie nak abiskan harta kerajaan.
(opss! jgn block plak blog pasnie!)
hahhhah..biasalah..kijer cam aku nie semuer tak boleh...
takkan nak kijer 8 jam tanpa henti kot!..
kucing pon tau rehat..(nak gak masuk menatang tue)

berbalik pasal blog nie.
kalo takder membe aku..memang skrin putih jerklah background aku.
sib baek ada ko ayeen.hahhahha (member cyber aku)
skang nie aku punyer player..lagu cam haram.
aku dah masuk lagu baru..
tetap lagu hip/hopp...ntah sakai maner yang nyanyie.
malas aku nak pk.
wat semak otak.
pastue comemnt tak bleh (eleh! korang ada komen ke?, sebok jerk nak tau.
pas aku dah godek...bukan godek2 cam korek bontot.
nie godek2 setting...
barulah bleh..
tapie saper yang nak komen?...hahhahhhha

k lah..aku nak wat kijer opis jap..tgkla gambar...kijer aku melambak.
boss dah datang tinjau2 (cam wakil rakyat jerk)
korang plak dok mengangga baca blog aku.

2 comments:

  1. huhuh..meh aku komen, sbb aku y dok tny ko asal xleh nk komen..hehehe..smpi migrain ko wat mende nie ek...hikhik:P
    tp, knp komen dimelayukn jadik pembebel??hehhee...
    all bout cats:)yg aku tau, ko mmg minat gile kt kucing:)

    ReplyDelete
  2. sah ko nie kuat membebel..
    hahahaha...

    ReplyDelete