Friday, August 28

KiTTen LagiK?





Weihuu.
Esok Kitten Sampai Lagie.
Tak sabar Siot atie aku nie
kompem malam nie tak lena tido.
esok nak jumpe anak bulus.

kitten nie aku belie.
tergamam biler tengok muker die.
kiut miut.tue pada persepsi aku la.
walopon dier hitam.aku suka
hitam2 si tompok manggis,
walopon hitam...? sila jawab tuk aku.
belum pon dapat aku dah letak nama
nama dier DASH..machoo kan?
cocoklah ngan susuk dier yang gantang tue.
haha.

serius weyyy...
aku tak sabar nak tunggu sok nie.
dash..oo dashh...
meh kat mummy. bleh kawan nagn daisy.
yang dah lama sepie.
tapie korang kner janjie.
doakan mummy murah rezeki.
kita hidup happy satu family.

3 comments:

  1. mesti daisy suke sbb dapat kawan kan.. bertambah meriah family..

    anak anak kucing kat luar umah i.. dia 4 beradik usia dalam 4-5 bulan camtu.. adik beradik dia yg lain rasanya semua org dah ambil sbb bulu panjang, dia sorang jer yg bulu pendek, so i n husband kasi la makan tapi dia still dok kat luar..

    kesian dia.. kekedang terpikir nak bawak dia pi vaccinate n spay n bela dalam rumah.. boleh dia kawan ngan arri n molly...

    ReplyDelete
  2. ladyb of lesure..
    a'ah ..
    daisy suker.tapie kitetn tue garang cam musang..huhuhu

    kamal.
    tue bukan lantai umah aku la...
    lantai owner kitten baru aku.

    ReplyDelete