Monday, August 17

Timbul Kesedaran



H1N1--> mesti korang pon dah bernanah telinga kan dgr benda nie.
hahhhah..dulu aku, tak kesah langsung pasal benda nie
pada aku...KALO NAK MATI, MATI JUGAK.
tapie..biler dah anak member aku masuk wad..pasal benda nie.
aku muler bukak mata.
dulu sapaer yang pakai mask..aku dok gelak.MAsk siap aku gantung wat keychain kat opis.
skang,,,aku tau pentingnya kiter kawal dari awal.
jgn biler dah kner,baru nak wat muker.

member aku, anak dier masuk wad jumaat lepas.
sedey beb..budak tak tau aper-aper dah kner hadapi risiko nie.
aku turut sedey...benda nie plak jadik kat putrajaya.
biler dier dah cakap ngan aku melalui YM.
timbul satu perasaan..perasaan sedey yang bercambur baur.

dari saat tue aku muler pakai mask.
balik jb dlm bas pon aku pakai mask..
pakai MASK MEMANG LAH LEMAS wei...
paling bengang..biler orang tanyer, aku tak paham.
yer arr..DIE PAKAI MASK AKU PON PAKAI MASK.
.haha
korang biler nak sedar?
saper yang dah sedar tue bagusla.
wa tabik spring kat lu.
SAPER YANG TAK SEDAR?
TAKKAN NAK TUNGGU H2N2.
baru nak sedar beb.

1 comment:

  1. wat gantung2 cam frame gambau lak.
    sengal kak lin ni

    ReplyDelete