Thursday, September 10

Persatuan Kucing SeMalaysia.



haha.
banyak tak? tue baru separuh
penghuni hatiku,
beginilah setiap hari....
balik kerja aku akan lepaskan mereka bermain-main
menikmati keindahan dunia.
aku tak suka nak kurung diorang 24 jam.
melainkan kalo aku sebok bekerja.

sebab aper aku kurung diorang?
sbb aku nak displinkan diorang
displinkan waktu makan diorang
displinkan waktu tido diorang
alhamdulillah stakat nie takda masalah.
bukak sangkar..mereka akan masuk sendirie.
senang bukan
tak perlu dirotan.
tak perlu aku nak panas baran.


tak susah nak jaga 8 ekor.
susah ker? pelik ker?
bulu tue biasalah.
yang penting diri sendirie pon kner displin.
kemas, sapu sampah, mop dah jadik makanan rujin aku.
penat? aku tak pnah knal erti penat.
yang aku knal erti puas.
pucuk pangkal hati.
sapa yang empunya mereka pasti mengerti.
aku pasti.

1 comment: