Friday, October 23

PS2


Ps2 mahal gak kan binatang nie
aku nie tak paham sagt pasal game2 nie.
tapie si dia berminat sungguh ngan PS2 nie.
sampai masih tak dapat-dapat nak belie.
mau tak mahal RM600 dah tentu kner ada lam tangan.

kete asat aku dah selamat jual.
dia bersusah payah carikan buyer tuk kereta aku.
cari buyer sampai kereta pon laku.
pastue belikan spoiler tuk myvitoku.
carik sticker butterfly yang memang dari dulu aku minati
carik sport rim dan spray kaler yang aku impi
make-up kete aku sampai cun dan ranggi.
dan aku pon berjanji
belikan dia ps2 minggu nie.
mahal giler, tapie janjie tetap kner tepati.

aku ngan dia pon carik,kesitu kemari
pegi sana,pegi sini.
survey harga sana sini.
last skalie dapat harga rm590 tanpa kad memori
mahal gilerrrrrrr,aku tak beranie.
tapie sbb dah janjie kener tepati
nantie takut makan dirie.
nak tak nak aku kner carik.

akhirnya ku wat keputusan
biar aku carikkan sendirie.
tapie bukan barulah..secondhand.
ikutkan dia tak nak aku belie
sbb tau mahal tak sedar diri.
tapie...aku kene tepati.
sbb jenis aku,kalo dah janjie...aku takkan undur diri.

akhirnya aku pegi opis,carik dalam internet.
google sana..google sini
aku kol sana..kol sini..
yesttttt..akhirnya PS2 dah dijumpai.
aku melonjak keriangan dalam hati
si dia apatah lagie.
ajak jumper owner tengahri nie.
ps2 dah jumpa baru aku puas hati.
tak kesahlah wit aku melayang tinggi
semuernya aku pegang pada janjie.

ps2 aku dapat rm400,full set siap memori kad
siap dengan steering grand turismo
murah giler kan...
paling best..baru 4 bulan belie.
tengoklah sapa yang carik.
tak kesahlah wit melayang tinggi
nasib baik juga wit kereta satria ada lagi
kalo tak matieeeeee
tuelah..lain kali jgn pandai-pandai nak berjanjie.
jangan plak nantie aku janjie nak belikan ps3
haha.

No comments:

Post a Comment