Tuesday, October 13

Sedang Sibuk Meniti Hari.

Ermm...
lama rasanya aku tak update.
skang aku sibuk giler.
bukan sibok pasal kijer
sibok pasal benda yang tak rasmi
sibok pasal benda yang tak settle lagie
mungkin esok, mungkin lusa aku sendiri pon tak pastie.

malah...
aku sendiri pon dah tak keruan,
tido tak lena,makan tak kenyang.
si dia plak selalu mengejek aku.
cakap itu ini..
haha aku pedulik aper.
itu aku punya suke.
neway..thanks juga pada si dia.
si dia kekasih hatie.
tanpa dia..tak mungkin aku kecapi.
tanpa dia juga tak mungkin dapat apa yang aku impi.
alhamdulillah juga kepadaMU TUHAN.
yang maha pencipta dan berkuasa.
yang maha pendengar rintihan hati ini
dan setiap mahluk di muka bumi.
amin, ku panjat syukur ke hadrat ilahi.

kamu semua tunggu yerk..
sama-sama bersama aku
berkongsi aper yang aku rasa.
bukan nak menunjuk atau mengata.
aku hanya nak berkongsi cerita.

No comments:

Post a Comment