Monday, November 9

American Curl in The house.






setelah sekian lama tunggu
akhirnya american curl jadik tetamu
tetamu tetap umahku.

dania sayang.
jangan takut2 yer...
kat sinie ada ramai adik dan abg
bleh selalu dania duk sembang-sembang.
tak kira malam atau petang.

6 comments:

  1. memang nak pun. nanti saya balik mesia, siap saya serang dia!!wahahaha!american fold dengan american curl tu sama jenis ke tak yer?berminta jugak ngn kucing telinga kelepet ni. dia ada pedegree tak?

    ReplyDelete
  2. kak..cm ner akak kenalkn dania with other family..
    lola sian fluffy..nk bkwn..tp cm x dterima...ada petua x

    ReplyDelete
  3. anjut:
    american curl ngan scottish fold lain tak silap..american fold tak pnah dgr pulak..tak tau lah kalo lin tak tau..hehhehe..tak de pedegree...anjut nantie datang malaysia..kebas lah satu..tapie kcuing kat luar malaysia lagi cantik2 belaka.

    cik lola:
    erm....bergaduh,hissing perkara biasa lola.nak tak nak kita kner tempuh gak.yang penting..kuku diorang dipotong..utk mengelakkan pertumpahan darah..hehheh
    kalo macam akak...
    dania akan dikurung lam bilik akak selama 1 minggu..utk dia hilangkan stress dia..pastue baru lah muler bergaul ngan yang lain.makan masa jugak nak baik betul2.

    ReplyDelete