Wednesday, December 23

dody dah knapa.






dody.
dari raut wajah dah tau dia garang.
pening gak pala nak paham perangai dia,.
dulu, time adopt baik bukan main.
mungkin juga time tue kesihatan dia tak mengizinkan
untuk dia bergerak terlalu aktif.

skrang.
fuhh...mengucap panjang jugak lah aku.
nak layan kerenah dia yang ntah apa-apa tue.
smalam kuorkan dia dari cage.
aku jarang kuorkan dia.
bukan sbb tak kesian.
tapie sbb nak hukum perangai dia.
bila keluar..tempat pertama dia tuju dillan n dania.
aku? macam gagak gempita menjerit.
cakap ngan dody
jentik telinga dody.
nak bantai dody kuat2..itu bukan perangai aku tuk mengajar.
dody pandang aku.seolah-olah paham aku marah.
tapie 20 minit lepas tue ulang balik.
haih.

3 minggu lepas
dah g spca tuk kembirikan.
arap-arap oklah.
sama juga.vet cakap makan masa nak jadik baik.

perangai dody.
1) sangat suka usik dillan dan dania.
2) suka ushar ketat dillan ngan dania
3) suka standby kat bawah cage..bila dillan n dania lalu.
dia cuit pakai tangan dia.
4) bila lepaskan..dillan n dania hampir terkencit dikerjakan.

tapie pelikkan?
knapa dia bengang sangat ngan dillan n dania.
kenapa yer? kenapa? kenapa?.
padahal dillan, dania n dody dah dikembirikan.
aku rasa mungkin juga sbb dillan n dody
pnah nak merebut dania pada masa lampau.
hahaha boleh jadik jugakkan.

No comments:

Post a Comment