Monday, December 21

Tiara Beach / Susu Kambing.




TIARA BEACH RESORT
tempat paling best
kalo nak bercuti
tak perlu ke sunway lagoon
tak perlu ke genting hingland
tak perlu jauh-jauh.
pada aku best.
pada kamu aku tak tahu.

nielah percutian aku bersama family.
tapie ada jugak akak/abang aku yang tak pat nak join
mungkin ada hal/mungkin juga ada perancangan lain.
tapie semuanya cukup indah.
cepat sungguh masa berlalu.
antara gambar yang membe aku amik.
thanks farah.




PRODUK SUSU KAMBING
susu nie aku baru jerk amik dari akak aku.
aku amik susu, kopi n losyen badan.
akak aku cakap..bleh mengenyangkan.
kopi+ spirulina juga aku amik.

alhamdulillah aku dah try 2 paket.
terasa kenyang.
bolehlah aku pasang badan gaya model.
hahhha..boleh ker?
sukatie akulah..aku nak cakap camtue.
tak lama lagie pastie
pinggang ramping macam kerengga.
aku bukan omong kosong yerk.

p/s : kamu mau? kontek aku..
hahhah...sambil menyelam minum air.

No comments:

Post a Comment