Friday, May 7

Duke ! ..esok aku mau tido puas..jgn ganggu aku..Ini amaran keras untuk Kamu.





hey budak!
minggu ini kasik aku rehat secukupnya.
aku mahu membalas dendam utk tido sepuasnya.
haha.

kamu jgn gigit aku tepat pukol 6pagie.
jgn kunyah gelang, jari dan ibu jari kaki aku utk lekas aku bangun.
jangan kunyah buah loceng yang bermain di tangan dan kakiku.
serptimana kebiasaan yang kamu lakukan kepada aku.
esok jam loceng aku tidak akan berbunyi.
aku jugak harap esok kamu lupa utk kejut aku.
aku mahu tido sehingga matahari tegak di kepala.
tapie adakah akan berhasil.

aku tau kamu sangat dengki melihat aku tido lena.
kadangkala kamu kejut 5 minit awal sebelum jam loceng aku berbunyi.
kamu bikin aku panas.

alahai duke.
selagie aku tidak bangun kamu akan gigit sekuat atie.
moga aku tidak tercedera.
moga aku ada sifat kesabaran yang tinggi.
moga aku punya sifat kasih sayang yang tebal
jika tidak..sudah pastie kamu akan ku tendang kebawah.
syukurlah....kamu antara penyeri hidup aku.
aku bahagia kamu ada..
walopon kadangkala atie sayu mengenang micko yang sudah tiada.
kerana wajah kamu memang mirip sepertinya.
masakan tidak..kamu satu mak dan bapak dengannya.
sebab dia jugak...
aku bertemu dengan kamu.
aku berdoa siang malam untuk dapatkan kamu.
di mana ketika itu kamu sudah menjadi milik orang lain.
tapie jodoh..jodoh kita kuat.
aku berjaya mendapatkan kamu kembali.
alhamdulillah.

tapie....kamu bukan anak emas yerk.
jgn ingat aku tidak bisa marah kamu.
kamu tidak ada beza antara yang lain.
dimata aku..kamu semua sama.
tidak ada yang lebih dan kurang.

7 comments:

  1. gigit je duke.. gigit jek.. kejut awal-awal.

    makcik tedi ada untuk backing kau!

    la la la la

    ReplyDelete
  2. a'ah. mak etty pun sokong. sebab mak etty selalu jadi mangsa jugak.

    ReplyDelete
  3. hi..cemane weekend linda??
    ade yg kacau ker..??
    mueheheheh

    ReplyDelete
  4. tau takpe..budak2 tu adalah jam loceng terbaik di dunia! tetap waktu pasti kene gigit kepala, tangan, garu, cakar. complet set lah. selamat tido!

    ReplyDelete
  5. tedi
    oooo.....komplot ngan duke yerk.
    patutlah duke tak takut ngan lin.

    etty
    hhehhe..jadik maangsa jugak yerk.

    meowmania.
    muker duke memang ganas..kalo mengigit takde excuse langsung,ikot sedap gigi jerk.

    ghostone
    duke cakap time kasih.

    lia.
    weekend takde gangguan langsung.
    ntahla..paham plak dia.

    leeya
    tautakpe..kekadang siap pesan ngan dia kejut awal.hhehhe

    ReplyDelete