Tuesday, July 6

yeeha..saya antu durian.



yeeha..yeeha.
aku memang antu durian.
kalo makan durian memang berhantu..macam ada jin belaan.
kalo dulu..sebut pasal durian pastie ikot musim.
tapie sekarang durian ada saja dimana-mana.
teringin mahu makan, berhenti dan parking tepi jalan.
kamu boleh pilih buah ikot suka.

kelmarin aku makan durian.
aku tidak bawak balik..aku makan bersama pak tua.
pak tua tak suka durian.jadi dia punya bahagian aku kebas.
sekali aku ngadap 4 biji.
hhahhah...puas atie aku.



dayana..kamu mahu durian jugak?
sorila mama tidak bawa pulang.
kamu ambil bau mulot mama sudah cukup.
haha.



balik, tengok budak ini sedang sedap tido.
aku pulak kenyang makan durian sebakul
apa lagie aku join dia tido sekali.
krooh..krooh..kroohh.

8 comments:

  1. syok nyer makan durian...huhu lum jumpe kedai utk melantak durian lagi...

    ReplyDelete
  2. sy momok durian muahahaha...

    dayana, mama kamu sgt kedekut huhuu

    ReplyDelete
  3. saya pon suka dorian!! nezha pon suka jugak. ahhhh..sedapnya. tapi lepas makan mesti sakit perot. hehehee...

    ReplyDelete
  4. alaa sedapnya dia tido..cam nak juin gak

    ReplyDelete
  5. kite pon suke durian juge..tp kalu tempoyak, laaaaaaagi suke ;)

    ReplyDelete
  6. hari nie mkn durian esok nak mkn lagi...
    xpuas bile mkn durian..huhu..
    klu boleh tiap2 hari kene ade durian.. :)

    ReplyDelete
  7. fuh fuh fuh. sabar jeeeee....

    ReplyDelete
  8. leeya
    hehhhe...bestkan durian.
    raja buah ler katakan,
    rugi sungguh saper yang tak suka durian.
    tapie napa sakit perot ekk?

    qisha
    hehhe..join..join..dragon ajak sekalie tue.

    ekin
    hhehhe..suker tempoyak ekk..kalo durian takde..tempoyak ponlin bantai.

    sharz
    tau takpe..kalo boleh arie-arie mahu makan.
    kalo ada dusun arie-arie mahu petik.

    etty.
    hehheh..sabar..sabar.
    nantie dah jumpa durian balas dendam yerk.

    ReplyDelete