Friday, September 24

mari berblog...saya tidak mahu kejam pada diri dan kamu sahabatku.

terima kasih sahabatku.
bila aku duduk.
bila aku sudah sembahyang.
atie aku jadik tenang.

aku tidak mahu pk yang kusut-kusut.
Tuhan pastie akan tolong kita.
aku percaya itu.
biarkan masa yang menentukan.
itu akan lebih adil.



alolo..sayang mama.
jgn risau mama masih ada sayang.
masih punya masa berpelukan dengan kamu.
masih punya masa membelai dan menyikat rambutmu.
masih punya masa segalanya untuk kamu.




alolo....bila cakap serupa itu
mulalah kamu manja umpama tiada tulang belakang.
dragon..dragon....
bukan main mengada yerk kamu.

badan kamu itu kalo baring atau duduk memang selambak.
sudah makan kamu tido.
sudah tido kamu makan.
hobi kamu makan dan tido.
ikot siapa?
hah?..ikot aku....
tidakkkk...kamu tipuuu.

6 comments:

  1. yang geramnye idung dia kemik..
    huhu

    ReplyDelete
  2. alalala comey tokey serunding nie

    tomey gak dia kataikot cam Mummy. hehe

    ReplyDelete
  3. hahahah...mmg betol la tu ikut tuannya, kan dragon kan...cyg dragon muahh!

    ReplyDelete
  4. Gaya tido pun folo mama jugak ke?

    hehehe kiut la dragon ni. Apa2 pun dugaan, SiComel adalah penghibur. Dorang selalunya paham bila kita kusut dan akan berusaha menghiburkan kita. Sabar ye Lin..

    ReplyDelete
  5. m.q
    hehhhe...jalan pon dah tak larat.

    hafizul
    hehhe...semi flat dia nie...

    marilyn
    hehheh...tokey serunding leh tak lawan ngan yusof taiyob.

    meow
    hehheh....tuan dia ok skett..dragon tido memang tak bleh handle.

    chika
    thanks chika...memberikan semangat untuk menghadapi hari-hari mendatang.

    ReplyDelete