Thursday, May 30

Baju RM5 hingget.




baju boboi dan gegurl pon ada.

Dulu takdelah obses sgt ngan baju rm5 nie.
lebih suka beli online saja.
mungkin sbb jarang jumpa baju rm5 nie.
beli online mudah..baju tido ker, baju jalan ker, semua online saja.
mudah dan senang.
arie nie bank-in esok balik kerja dah ada atas meja.

tapie sejak ada jualan kat ofis
lebih-lebih lagie ada jual baju budak dari umo 3bln-4/6tahun
peh! memang tak pernah missed trun jualan.
dulu tak pernah heran pon jualan ada ker takde ker.
ada aku kesah.
kadang2 malas nak turun buat habis duit jerk.
tapie sejak ada pemborong baju rm5 nie.
asikla jengah kat tapak jualan kot2 ada jualan ker.
haha..giler bila dah jadi mak-mak nie.
buat apa nak membazir kan..beli baju sepasang sampai rm29.90-39.90.
padahal buat basahan jerk kat umah.
baik labur sikit rm100, boleh beli 10 helai baju, 10 helai seluar.
tak ker jimatttt camtue.
lebih-lebih lagie sekarang cuaca tak menentu..siang panas malam pulak bahang.
memang sangat2 perlu lah baju camnie.
tak giitew.


 

  
 antara baju yang disambar..yang baju pasang rm10

 

antara seluar yg disambar..yg jeans hijau tue rm10 (ada jenama)

ko tak giler..bila baju cantik pon rm5.
seluar sedap pakai pon rm5.
saiz anak ko semua ada.
meroyan jap.
berebut-rebut dengan yang lain.
kalau sampai cepat..dapatlah rembat yang ohsem-ohsem.
kalau sampai lambat...belilah yang masih berbaki.
tapie takpe...masih lagi berbaloi..


yerlah anak makin lama makin besar..makin banyak baju basahan.
bila dah makin besar..leher dah makin masam.
badan dah makin melekit,nak kena ganti selalu.
tak ganti tak selesa..tak pasal-pasal naik pulak alergik.
lagie naiya.


 




setakat nie yang saya dah jumpa 3 pemborong baju rm5.
kata pelanggan tetap kan..mestielah tau.
haha.
yang cantik-cantik sampai boleh bawak jalan.
tapie diorang semua nie,,,berpindah randah..tak jual satu tempat saja.
2 hari kat jabatan nie, 2 hari kat jabatan nun.
tapie pusing-pusing area kawasan opis jugak.
kalau agak jauh..start kete jalan, parking turun terus sambar.
haha..dah macam helang pulak gayanya.


cuma kalau jeans, baju nak jalan-jalan, belilah mahal sikit.
biar kualiti tahan lama.



tapie kalau setakat nak buat pusing-pusing kat rumah macam faliqqarai tue.
baik beli baju camnie,,sejuk dan selesa..tido pon nenyakkk sajo.
tak gitew jemah!


nie muker mak yang obses tue.
haha...bye.



17 comments:

  1. Tak gaya mcm RM5. Comel2 semuanya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. hehe..comel lah dia tengah tdo..tdo lam pool yer... tapi betullah..cantik2 dan kain pun selesa...tak nampak macam harga rm5..

    ReplyDelete
  3. biar bebenor 5 ringgit ni..cantik2 bajunya..pandai mamanya pilih

    ReplyDelete
  4. anis pun suka baju rm5 puspanita jual bwh opis nih..jimat!

    ReplyDelete
  5. LINDA TERVAEKKK LAH... TERPENGARUH NGAN HANG NI LAH BAJU LIMA HENGET TU.. MGU DEPAN NAK GI NRE LAK LAH.. KIH KIH KIH...

    ReplyDelete
  6. waaaaa murah!
    mmg berbaloi la beli coz semua comel2

    ReplyDelete
  7. menggugat jiwa betul baju 5 hengget ni

    ReplyDelete
  8. kena bijak berbelanja sekarang ni...lebih2 kalau anak2 masih kecil...2-3 bulan lagi dah nak kena beli yg baru sebab tumbesaran mereka.

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. saya ade jual
      emel aleen_2905@yahoo.com.my
      wssp 0133292535

      Delete
  10. Replies
    1. saya ade jual
      emel aleen_2905@yahoo.com.my
      wssp 0133292535

      Delete
  11. Replies
    1. saya ade jual
      emel aleen_2905@yahoo.com.my

      Delete