Monday, January 6

REZEKI.


alhamdulillah..cukup arai setahun. saya pregnant lagie.
bila badan rasa tak sedap....macam ada angin pusar jerk.
dalam hati dah terdetik..eh! macam mengandung.
tengok2 period plak tak datang, gesa abie g beli ujian kehamilan.
tup2 naik 2line..syurkur alhamdulillah.
kebetulan memang tak merancang apa pon..
mmg saja nak baby awal.
lagipon usia dah menginjak 30 tahun.
oklah..pasnie rehat kejap.
bila dah stabil balik dari segi ekonomi dan kemampuan..
baru bukak kilang lagie.
haha.
nie masa 3bulan arie tue.
saya memang jenis perot besar.
kejap jerk dah nampak.
macam arai dulu pon besar.
sbb arai pon keluar besar 3.85kg.
hope kali nie bolehlah normal.
tapie kalau dah tak boleh normal, ceaser pon takpelah.
janjie baby selamat, itu yg penting kan.
kali ini alahan biasa-biasa jerk..takdelah terok mana.
selera makan jenis tak boleh nak kawal...kalau makan tue mmg macam esok dah takde plak.
semua ko nak hadap.
pastue mengah..pastue mengantok..pastue tertido..hahha,,,lakilah amik alih jaga anak.


alhamdulillah..
masa nie kandungan dah 20 minggu.
perot dah makin tegang,,sama macam arai dulu.
kaki dah start kebas..tangan dah start tak berasa bila bangun tido.
ntahlah ..mungkin kandungan gula lebih dalam badan..
tapie bila minum air gula..bacaan normal jerk.
masa nie pon dah tak larat.
bila bersujud rasa nak bangun balik tue masyaallah payahnya.
kadang-kadang terpaksa juga sembahyang duduk
semoga dipermudahkanlah semuanya.
baby memang kuat menendang.
boboi ker gugurl amie terima saja..sbb mmg nak bagi arai kawan buat masa nie.
hihi..lepastue barulah mula nak merancang.
kesian jugak abie..hari-hari memang kena urut saya.
nak buat macammana simpul biawak dah makin kerap.

cak...inilah anak bujangku.
anak jantan penjaga amie n abie dia.
anak lelaki perwira hatiku..
muahh.
dah makin besar..makin bijak..
makin cerdik..lagiee cerdik bila tak nak duk umah..nak keluar jerk 24 jam.
kalau bukak pintu tue kenalah pelan-pelan...bila dia nampak pintu terbukak...
hentak2 kaki nak keluar..
sekali dua boleh gak kita bawak keluar..tapie bila dah tiap jam nak keluar..
kita pon boleh bengkok!

nie masa dia ambil injection mmr.
risau naik elergik ker apa..so kenalah masuk wad.
alhamdulillah takde pepe..
dia pon elok jerk kelaparan bila pas kena injet tue.
tapie kan kerusi nie memang berbaloi beli,
senang nak g mana..
sekarang nie arai dah besar..so kerusi leh simpan tuk adik dia plak kan.

oklah...nak bagitau tak lama lagie arai nak masuk school dah.
hope oklah..banyaklah dia belajar nnatie.
nntie ada masa saya update lagie yerk...
banyak entry yang tertangguh,,huhuu
nak wat camne..saya kan menteriii..bz memanjang.
ahaks.

4 comments:

  1. Tumpang gembira untuk lin. I will follow u soon. ekeke

    Arai dah jadi abg long. weee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. xsabar nk tunggu 2nd baby lin! moga dpt baby girl.hehehe

    ReplyDelete
  3. lin..cepat la update entry baruuuuuuuuuuuuuu heheheh

    ReplyDelete