Monday, July 5

Bila perasaan geramm sudah sampai.



ini budak danie.
budak ini suka mengikut aku kemana saja aku pergi.
pergi bilik, pergi dapur,pergi mandi (opss...itu tidak boleh)
jika aku masuk kebilik tidak membawanya sekalie.
dia akan mengiaw macam orang kena sawan.
mengiaw serupa kena histeria.
so..dia adalah penunggu a.k.a bodyguard aku dirumah.


malam tadie tengok dia sedap betul tido.
haih..aku nie pantang tengok dia senang lenang.
macam dia pon pantang tengok aku senang lenang.
so adillah kan.


terus sambar dia.
gomol-gomol..babab..babab...sampai die pon tensen.
muker dia pon tak puas hatie tengok aku.
tapie dia anak yang baik.
biar aku buat aperpon dia redha jerk.


aku gomol lagie..lagie dan lagie..


eiii...gerammmm.

15 comments:

  1. eiii.. kak lin... gangguan sexual kat dani.. hahaa

    ReplyDelete
  2. kak nur
    hahhhah.....dani dah sunat.
    takde nafsu aper pon.
    hhahhahh..dia lagie suker kena gomol2 camtue..dulu kecik2 tak cukup kasih sayang..dah tua baru merasa semua tue.
    hihihhih

    ReplyDelete
  3. terang2 nampak muka cuak dia.

    ReplyDelete
  4. m4riyln
    hahhah..muker dia memang camtue.
    muker tak puas hatie kena kaco tido

    ReplyDelete
  5. bdk yg da kn sunat mmg sdap kn gomol..sbb dorg sgt debok..hehe..

    ReplyDelete
  6. hehehee..betol la. saya pon pantang tengok kalo nezha bersenang-lenang, mesti nak kaco sampai dia menjerit2.baru la adilllll...

    ReplyDelete
  7. TENGOK LIN MENGGOMOL RASA NAK GOMOL SAMA..GERAMMMM

    ReplyDelete
  8. isk2 keshian danie kene dera yer..

    xpe xper..ti untie meow babab mama tu yerk hehe

    ReplyDelete
  9. uish... pakat2 gomol... bahaya nih...
    hehe

    ReplyDelete
  10. ekin
    hehhhe..tau takpe..isi padat jerk cam ayam pejal.

    leeya.
    nezha tue pon selalu buat saya geram..kalo dapat tue memang ..memang la.

    qisha
    jom kita gomol dia sama-sama.
    hahhha

    meow.
    dani cakap nantie kalo mama buat lagie..dia ngadu kat aunty meow.
    hehe (nie kes mengadu lah nie)

    amdie
    hehheh,,bahaya..bahaya...jgn dekat.
    hheheh

    ReplyDelete
  11. wahahaha..balas dendam eeehh :p

    ReplyDelete
  12. kadang2, berkata2 dgn kucing lebih baik dari berkata2 dgn manusia...aku ske tgk org mcm ko, hepi dgn kucing2...mcm aku...

    btw, aku pernah terbaca artikel dlm Mastika, kisah seorang pakcik ni membela seekor kera...nama kera tu Mamat...dia anggap Mamat tu macam anak dia sendiri...tido sume kat atas katil, makan semeja...anak2 dia pun sayang giler kat Mamat...sampai satu hari, ditakdirkan Allah Mamat mati akibat terjerut tali yang digunakan untuk menambatnya...pakcik ni meraung sekuat hati seolah2 anak sendiri yg mati...

    Mamat dikafankan macam manusia...sampai sekarang dah masuk hampir 5 tahun, pakcik ni masih bersedih...

    aku masih ingat pesan pakcik tu dalam majalah Mastika,

    'Haiwan tetap haiwan, jangan anggap macam anak sendiri...buruk padahnya'

    lepas aku baca artikel tu, aku terus peluk HERO...aku tak sanggup kehilangan HERO...

    ReplyDelete
  13. eiii geram jugak sebab badan dia tough!! hahahahhahahaha. upsss.

    ReplyDelete
  14. hehe..kak pun suka peluk2 & gomol2 kucing..hilang 10sion...dani ni burmese ke?

    ReplyDelete
  15. agent_sesat
    heheh..nie kes balas dendam.

    boy
    bro..memang sedey kisah si kera tue. nthalah..lin sendirie kekadang sudah anggap mereka macam anak.
    tak boleh rasanya idop tanpa mereka.
    kami sudah sangat rapat.
    windu kat hero jugak.muah3x

    etty.
    hehheh....badan dia memang tough..tue yang sedap pelok.opss..hehheh

    ita
    kak ita bestkan...kekadang satu hari tak tau brape puloh kali ciom.
    tak pastie lah baka apa dani nie akak..lin amik kat kedai makan.

    ReplyDelete