Monday, September 7

Buka Poser Bagan Lalang.

nama kedai aku tak tau
jalan ke sana aku tak tau
cumer yang aku tau
dan nak bagitau
biar semuer orang pon tau.
cumer satu...
Best Giler.
haha.

tapie sayang h/p aku bateri kong
memang aku snap pakai h/p ok
aku tak punya kemera mahal .
cybershot 12.0 megapixel, nikon D40,
yang aku ada..h/p kamera 5.0 megapixel
tue jerk.

cadangnya makan bersama dak2 bengkel si dia
aku gerak bersama si dia dan member aku jam 6.40
sambil bawak bekalan yang beli kat bazar.
haha.sbb aku nak makan caru bakar makcik itu
sbb tue aku bawak.

haha..sempat ker?..
memang tak sempat pon, bawak kete pecut
sepecut burung terbang ke sarang
aku plak dah naik berang,
biler sampai...
aku macam nak berperang
mau taknya...
terang2 hanmpeh panning diorang
last2 aku makan bekalan yang aku bilang

tapie bukan nie yang aku cakap best.
biler aku dah setle.
si dia ajak aku makan kedai tengah.
berdepankan laut.
kitorang 4 orang duduk bertaut.
tapie..
aku dah makan bekalan tadie
perot aku pon dah penuh berisi
mereka memang jaki
diorang order

siakap 1 ekor besar
sotong goreng tepung besar
tomyam 3 mangkuk besar
sayur kangkung batang besar.
3 ikan caru bakar besar
makan 4 orang badan besar2
makanan fresh dan segar2
semuernya rm70


murah giler kan.
tapie aku geram sbb tak pat makan
prot aku dah sebu makan bekalan
tapie si dia janjie
akan bawak aku datang lagie
jalan-jalan.
pada itu akan aku pastikan
bateri hanset aku juga cukup makan.

No comments:

Post a Comment