Wednesday, January 30

CAK!!- saya dah besar tau!


saya dah 5bln..dah banyak akal!


saya peminat tegar upin ipin..bila amie buka upin ipin terus saya senyum..gelak-gelak...sbb saya pon botak macam mereka.



saya dah meniarap tapie tangan tak lepas..bila penat saya nangis..tapie amie biarkan jerk..dia suh saya berdikari sendirie.



 
saya dah boleh tidor bawah...selalu amie popok2 saya sampai tertido.. pastue amie senyap2 masukkan saya dalam buai..sbb amie ckp banyak kijer nak buat...amie tipu..
saya tgk amie sibuk melayan tenet jerk..tapie takpelah..masuk buai saya lena... 
cuma mlm mmg amie ajak tido bawah jerk..pastue amie nyanyie2..amie pelok saya...
bestnya bau amie..saya suka, last2 kami tertido..sian abi..jeles! tapie yg penting...bantal busuk..puting kopek..mainan saya mestie semua kena ada..baru saya bleh lena..tapie itupon saya asik terpusing sana..terpusing sinie.... last2 amie tepok bontot...saya takut terus tido..


 
skg nie saya suka nak sayang-sayang org...tapie yg saya kenal jerk..amie abie n mama..yang saya tak kenal.. saya akan pandang lamaa pastue saya nangis..haha! 
nama jerk arai tapie gembeng!


 
saya kalau berjalan mmg no.1...kalau amie dah angkat saya..mestie kena jalan.. kalau tak saya akan menangis sampai meleleh airmata...saya tak suka kena tinggal..walaupon jalan sekejap..jadila.. yg penting saya jalan!


abi suka ajar bubbling kat saya..pastue saya pon ikot..menyembur2 air liur... pastue nntie amie bising kat abi sbb ajar saya bukan-bukan..haha..sian abi..tapie abi suka pegang saya.... seronoknya! 



perangai saya bila nak tido mestie nak cungkil mata amie..korek idong amie..mata amie,,,sampai amie kekadang gigit tangan saya.. tapie tak sakit pon....saya gelak-gelak terkekek-kekek adalah..hihi.


tuelah perangai saya...hari-hari ada jerk benda baru saya buat....amie n abie gelak-gelak tgk perangai saya..hihi..


bila saya dapat makan ekk....amie suka kunyah2 depan saya...abie plak rajin suh amie bagi saya rasa...seronoknya.. abie mmg manjakan saya...amie pon...
sayang sayang amie, abie n mama saya....muahhhh!!!

5 comments:

  1. faliq dah becar yer hehe..tomel tomel

    ReplyDelete
  2. Wahhhh...suka tengok upin ipin ye? Aunty pon suka jugak. Kita geng ye. Hehehehehe...ala, faliq korek je mata ammie tu...takpe. Hehehehe..ammie jangan marah aunty ye..sayang dia. Muahhh...

    ReplyDelete
  3. dah besar yer..kejap jer masa berlalu..aunty lia doakan faliq membesar bagai johan & jadi anak yg soleh doakan kesejahteraan ami & abi k..insyaaAllah.. heheh

    ReplyDelete
  4. sama mcm anak rara,mst nk korek mulut.mata sume.hehe

    ReplyDelete
  5. awak ni hensemmmmm! suke la tgok

    ReplyDelete