Wednesday, September 12

FAMILY DAY GOJES BLOGGER SUPERMOM & BABY (GBSB) , CYBERVIEW CYBERJAYA


FAMILY DAY GOJES BLOGGER SUPERMOM & BABY
8-9/9/2018- HOTEL CYBERVIEW & SPA


alhamdulillah selesai happy-happy, jumpa keluarga blogger......seramai 33 family yg join, terima  kasih semua team baik admin, urusetia, dan semua yang terlibat dalam family day kali ini..nie kali ke-3 aku join gathering gojes nie.

ingat lagi aku memula masuk group nie sbb aku jual Baju budak...macam2 pattern ikut saiz....pastue blogger ROS ANIS minta admin add aku...dari situ aku kenal pelbagai jenis mak2 yang peramah, admin yg peramah, blogger2 yg aktif .

jap lagi kita mengimbau dua lagi gathering yg aku dah join. kita citer yang terlatest dulu. semua sampai pada hari sabtu, 8/9/2018. masa nie aku tak join tido hotel, sbb cyberjaya dan putrajaya tak jauh..lagipon laki ada kijer...jadiknya aku tak menginap..cuma tgk kat wassap GROUP perkembangan diorang.sekejap jerk tinggal dah beratus notification.

GIFT SAMBAL





Family day kali ini aku ingat nak bagi sambal utk kenangan2,,apa guna kita niaga kalau kawan dari jauh tak dapat nak rasa. hari tue gigih ler masak, pack ,,sampailah ke malam baru settle.


habis pack sambal, siapkan sandwich utk POTLUCK, tapie potluck dah buat petang...bawak gak sandwich malam tue SANDWICH MCD DAN SANDWICH KOPITIAM, tak lupa jugak hadiah tukar-tukar...aku beli kelmarin kat MYDIN. tak tau nak beli apa sebenarnya..last-last beli KIPAS. harap yg dapat hadiah aku sudi.


Nie POTLUCK yg diorang dah bawa hari sabtu tue, MERIAHKAN..majlis POTLUCK start jam 5.00ptg, cuaca agak mendung tapie tak hujan. syukur TUHAN permudahkan.




malam tue sampai tak banyak sangat acara... kita buat potong kek utk anak-anak yang sambut besday, banyak jugak kek..kalau dah sorang anak (1 kek), semua kek SEDAPPPP.



 kemudian acara tukar-tukar hadiah dan GIFT dari sponsor2 yang lain...aku bagi kipas pada LEENDA aku dapat SEJADAH NEALOFA dari NONA.

Special thanks to all our sponsors ;
@dapurnanafarhana
@kiddoganic
@furaiha.bangsar
@momsandtots.edutoys
@crunchysweetpopcorn
@coway.by.erina
@dapoqkeknieysz
@sweet.byciknaa
@sodap.sdp
@dapuranezzamri
@sambalmenyengat
@nana.youngliving.eo
@bokittahijabista
www.bokittahijabista.com
@dleqa
www.dleqa.com
@bydolceryna
@letsfunbox
@letsfunbag_
@era_clara
@fayrainspire
@therapybalmpuerskidsdom
@fluffybatter
@happyartbyumie
.
.
Facebook :
Cheezas Cheese Powder - HQ
Nurul Nabilah CrafterHa'Na
Smoka-Salai Hous
Era Clara
Fayrainspire
Little Bambam


(UTK SEMUA GIFT JAP LAGI KITA AKAN BUAT SATU ENTRY, SBB BANYAK SANGAT YG DAPAT...gift utk mak,utk bapak, utk anak....semua merasa dapat..yerlah org dah bagi, kita REVIEW lah sket..mana tau next family day,,,sudi bagi lagi.

ok..dah jommm..kita tinjau aktiviti utk esoknya

TARIKH : 9/9/2018
TEMPAT : PADANG TENIS HOTEL CYBERVIEW & SPA
MASA     : 8.00 PAGI -12.00 TGHARI





nie acara BOOM. 1.2.3. BOOM. 5.6,7 BOOM 9,10..pastue ulang balik.. hahhah..acara nie kena FOKUS,, aku org kedua terkeluar..hahhahhah......tak fokus, sbb aku fokus order org jerk..haha
aduila......

 nie..game anak......kutip gegula, banyak sebenarnya game, ada 5 game kot rasanya....bola pingpong, guli, pundi kacang...eh, banyakla...sarat dengan aktiviti dan gelak tawa mak bapak.




 nie game KARPET...berdiri atas satu board yang saiz a4, board tue akan dilipat dua dan semakin mengecil, tahun nie mak2 berjaya ternak lemak dengan jayanya...hahhahha.

barisan laki-laki sado. untuk acara STRAW LOVE, aku terselit situ..laki takde...so main dengna CIKNA.
barisan mak-mak sado....memasing dah praktise mulot..muncung dah ready sepanjang 3cm.




 kahkahkah...aku dan cikna..berjaya jugak dapat no.2. YAHUUUUUUU!!
 ACARA TIUP BELON...aku no.1.. gamabr takde..sajeee boikot aku.

 nie aku tak tau kenapa...aku tgh nangis agaknya..sbb GEMOK SANGAT.


 nie geng apak..ikat belon kat kaki..pastue lari pecahkan belon lawan...hahhah..lawak ...sbb memasing berjoget tengjengket2.


GAME : KUTIP GULA-GULA


GAME : BAWAK BOLA PINGPONG



GAME : BALING PUNDI KACANG KE DLM BAKUL 


 nie.game anak-anak......bayangkan sepnajang aktiviti takde rehat langsung.....berjalan terrus berjalan....nasib cuaca pon beri kerjasama..mendung, reduppp...tak la bahang.

 GAME : radio karat...nie game mak-mak, cam biasa mak-mak mmg selalu menipu...BOHONG SUNAT LER KATAKAN..kump aku dapat no.2.







terima kasih semua...majlis beerakhir jam 12.00 tghari..memsing check out..ada jugak yg extand sehari lagi...yg berkemas semua gerak ke kubu masing-masing...
terima korang sudi menjadi pari-pari yang membawa sinar utk aku. lap u till jannah,


GATHERING TAHUN-TAHUN LEPAS.

 GIFT YANG DAPAT















HUWAAA.tahun nie runcing lagi dagu...sekarang double tripple dah... mencikk..moh ler kembali ke pangkal jalan.








No comments:

Post a Comment