Thursday, August 13

CeritA Tentang DIE



DAny
Kuicng PertamA yang aku kutip.
kutip di kedai makan.
umo 2 minggu.
sayang punyer pasal aku sanggup balik bagi dier susu waktu rehat time opis.
skang dah Besar.
Dah Kner Sunat POn.
Kalo Dier Sakit.Aku Turut Rasa.
meMang aku Obses ngan Kucing.
Suker Isap Jari Aku time Nak tidO.
Hahaha..Geli Siot.





Dyna.
kucing no.2 aku.memuler amik fungus terok giler.
skang dah 8 bulan, kuat makan.pemalas.tapie dgn dani dier ngam.
kalo Aku makan, dier pon nak makan.
walopon aku makan manggis.
Gilo Apo!




Dony.
kucing aku yang ke-3.
kucing dari seorang sahabat.
aku sayang sama dia.
tapie penakut ya ampun.
skang masih kner kuarantin sbb baru pas sunat.
sedey giler babi aku,tengok perot dier kne belah.
tapie aku tau.dengan itu dia akan lebey happy.




DoDy.
Kucing ke 4 aku.
aku suker kaler itam
kata orang itam tue menawan.
pada aku itam tue manis.
hahhha..manis ker dody tue.




DiLLan.
Kuicng Aku yang ke-5.
garang giler cam samseng jalanan.
lagie Garang lagie aku suker.
skang dah muler Jinak.
tapie Jinak-jinak merpati.
tabiat dier, skang dier suker sangat kat baju aku.
selagie tak renyuk..selagie tue dier kerjakan.
aku? tentulah marah....takkan nak tengok jerk..aper da!




Daisy..
kucing aku yang ke-6.
aku suker tengok muekr dier.
sedey memanjang,tapie takder masalah pon..
hahha..pelik kan?
memang air muker dia camtue.
nak wat lagu mana~

1 comment: