Monday, August 24

Mereka Sudah Wangi.











Smalam jugak aku mandikan 3 ekor anak bulus aku.
Daisy, Dyna, n Dani.
kuor peloh betina nie..
dah mandi nak kner hair dryer plak.
memasing plak degil dan kepala batu.
uiks..kucing ada jenis kepala batu cam manusia gak ker?
argh...pedulik apa aku.
dah memang degil.
dani bleh plak kencing time aku mandikan tue.
dyna leh plak duk celah ketiak.
daisy..aku suker daisy.
sbb dier kecik.
tekak aku plak besar.
so dier tak berani nak melawan.

banyak kali gak kner jentik telinga n picit idung.
setiap sekor sejam nak keringkan.
cumer dani aku tak pakai pengering.
bulu dier pendek,aku tak risau sangat.
biler dah settle,,
suker aku tengok..diorang dah wangie..
aku gomol sampai diorang lemas.
sampai umah pon aku luper nak kemas.
sampai diorang pon naik rimas.
haha..itu tabiat aku arie minggu.
hari bersama anak bulus.
yang gemok n gebus.

No comments:

Post a Comment