Monday, December 14

Dillan debab....geram.

kelmarin aku balik jb.
balik member aku kawin.
best jerk tengok owg kawin.
cam nak kawin jugak.
hahha.

sepeninggalan aku.
si dia jaga anak-anak bulus aku.
thanks yerk -sungguh besar pengorbananmu.
thanks yerk -anak-anak saya juga happy dengan kamu.
thanks yerk -kamu ada time saya alami trauma yang amat dahsyat.
thanks yerk -kamu jadik segala-galanya bagi saya.
saya hargai itew.

smalam aku balik umah.
alamak...beg wit,lesen,kad bank.semua tinggal.
yang paling penting wittttttttttttt.
adoyai..camne leh tinggal.
sudah nyanyok ker aku?
sudah bingung ker aku?
sudah jadik pelupa ker aku?
siapa jadik mangsa ...?
tentulah dia.
terpaksalah dia bagi wit blanja.
yeehaa.

biler balik umah.
tengok dillan,dani,delola,dol,daisy,dody,dania dan dyna.
alhamdulillah mereka sihat.
syntom2 sial itew tak de lagie datang.
yer....aku kasar.
memang sial benda tue.
sbb dialah...aku trauma.

kelmarin dillan cirit.
aku risau sangat.
cukup-cukuplah apa yang dah jadik.
alhamdulillah..dillan dah ok balik.
berguling2..mintak aku dukung.
dillan.............
kamu pendekkkkkkkkk
kamu gemokkkkkkkkkk
jalan terkedek-kedekkkkkk.
macam itikkkkkkkkk.

aku pegang dillan.
aku cubit2 pewot dia.
dia purrr..purr manja.
dah penat g makan balik.

dania dan daisy pon sama.
windu agaknya.
terus duduk atas riba takmo bangun.
sungguh manja dia skarang.
sangat manja.

Tuhan.
terima kasih atas apa yang terjadik.
aku tak terdaya nak kenang balik.
aku percaya setiap yang berlaku ada hikmahnya.
aku percaya itu.

No comments:

Post a Comment