Thursday, December 17

Holiday ..holiday.




yahuuu.
family aku akan datang hari ini.
yer, hari ini.
saat paling bahagia.
pada aku family segalanya-galanya.
tempat aku luah segalanya.
tempat aku mendapat kasih sayang
selepas kematian ayah dan ibu.

tak lupa juga pada si dia.
si dia juga tempat aku menumpang kasih.
tempat aku manja-manja.
tempat aku majok.
tempat aku lepas geram.
kesimpulannya, mereka sangat bererti bagi aku.
umpama irama dan lagu.

hari ini family aku datang.
dalam 4 buah kereta.
hheheh..yer, family aku besar.
aku anak ke-lapan dari 8 adik beradik.
orang cakap anak bongsu manja.
hahhah.memang pon.

aku duk bujang.
jarang masak.
kalo masak pon boleh kira pakai jari.
hahhaha.
duk bujang.makan luar jerk la.
kalo dah kawin lainlah criternya.

cakap pasal manja.
aku memang manja.
sampaikan diorang datang umah aku
bawak segalanya.
makanan dah tentulah.
sampaikan ikan bilis, lada kering, bawang putih.
semua diorang dah bawak siap-siap.
sbb diorang tau umah aku tak lengkap
sbb aku jarang masak.
bestkan.aku cuma goyang kaki.
order apa aku nak makan.
oh.indahnya dunia.

hari ini dan esok
diorang akan berkampung di rumah aku.
anak-anak bulus aku pon tak sabar nak jumpa mereka.
mereka pon sama.
aku slalu cerita pasal anak aku pada mereka.
sampaikan micko pergi tatkala aku di kampung.
family aku yang pujok.
tapie jenis aku. makin di pujok.
makin susah nak reda.

hari jumaat,
kitorang akan kerumah abang aku di kl.
aku ada abang disini.
hahaha.tapie aku jarang nak jumpa.
kadang2 jerk.itupon bersebab.
sebab duit.
hahaha.

hari sabtu dan ahad.
kitorang akan pergi tiara beach resort.
berkampung pulak disitu.
bestnya saat itu.
eii..tak sabarnya tunggu.
baru kejap kol diorang.
dalam kul 10.00am gerak dari jb.
mungkin t/hari sampailah.
diorang dah siap2 masak tuk makan t/hari.
bestkan.family aku memnag best.

hari ini aku nak half day.
boss takde.
aku pon naik tocanglah.
eii..tak sabar..tak sabar.
aku sayang mereka.
aku hanya ada mereka.
aku hidup tuk mereka.
aku bersemangat kerana mereka.
semuanya tuk mereka.

p/s: gambar di atas adalah suku dari family aku.

No comments:

Post a Comment